to readers : simply me

to readers : thanks

18 February 2011

mari kite tonton teater :)

Kolej 9 aka KPZ. kolej aku nye tapi xsempat nak tgk :'(

Kolej 8 aka KTP. coming soon. xsabar nak tgk tarian .lalala~

hai semua. kabare? harap baik2 semua nye. stelah berpulun habis menjawab test yg bole tahan susah tuh. akhirnya dpt juge tido sepuas puasnya. hahah. tapi mase hari yg ade test pon aku bantai tido gak. hahha. anyway, topic kite arini, mari menonton teater. mak cik bedah, mak cik gayah, pak busu, pak busuk pon meh lah join skali cik leha tgk teater nie. hahha. sebenarnye, aku mmg minat sgt tgk teater. cite die cani. dulu mas form 3 puan addha, cg bm aku. die sgt baik. setiap taun kitorg xpenah miss beraye umah die. tapi skrg masing2 da sebok ngan urusan masing2, xsempat nak g umah cg addha. cg, sory ye :)

back to the story, cg addha penah bwk kami menonton teater kat kl. aku pon lupe da name tempat tu. haha. kitorg tgk teater kanak2. tajuk pon aku lupe. haha. *teruk kan aku nie. pelupa. haha* so, semenjak tu lah aku minat tgk teater. kite dpt tgk live dorg belakon. memang xrugi kalo g tgk teater. so, benda 2 aku bawak smpai ke sini. last sem, aku amik koko teater. sebenarnye x rancang pon. sebab 2 je yang kosong, masuk jelah kan. haha. tp best sgt. fasilitator aku, cik milyana arshad mmg seorg pelakon teater. org baik, low profile, sgt memahami and syg kitorg sgt2. betul kan cik mil. hehehe.


so, lepas je final project utk teater, kitorg da lame xjumpe cik mil. rindu sgt2 kat die. huhu. so, sem 2 nie ade Festik aka Festival Teater Interkolej. maksudnye pertandingan teater antara 17 kolej2 kat upm nie. huhu. memang gempak lah wey. haha. tapi kan. aku memang minat tgk teater, tapi x minat berlakon teater sbb aku bknnye ade bakat pon. aku nie dah lah pemalu orgnye. hehe. 

nie antara teater2 yg aku sempat tgk.

Kolej 2. memang terbaik. best sgt2. x mustahil menang. :D

Kolej 16. huhu. bole la :)

mood : nak tengok teater musikal Terima Kasih Cinta. Barisan pelakon :  penyanyi era 70an Latiff Ibrahim,penyanyi, pelakon drama dan teater yang disegani ramai, Safura, penyanyi Deja Moss, Faradhiya, Shajiry, Nadia Aqilah, bekas juara Akademi Fantasia 1 Vince serta pelakon berbakat Norish Karman dan Tony Eusoff and ramai lagi. tapi kan korg,,tiket dia mahal lah. tgh kering nie. ade sape2 yg baik hati nak belanja tak? ^^









No comments:

Post a Comment