to readers : simply me

to readers : thanks

07 January 2011

date wif my twin

hey hey. aku baru je balik dari mines td. arini xde class so kitorg pon pergi membuang masa ye. haha. mule2 nak ajak maya, member kmj dulu. tapi die ade class plak. lps class die nak balik umah. huhu. melepas lagi nak kuar ngan si kenit maya nie. haha. maya lain kali bile kaw free kite kuar ea. maksud aku kuar jln2 luar upm. haha. emm aku pon cadang mule2 nak ajak member2 kmj yang lain, ummu ngan alin. lame giler xjumpe dorg. RINDUU. em tp xpe lah. masing2 busy ngan hal masing2. harap2 lepas nie, kalo terjumpe kat mana2 even jumpe kat toilet pon, tegur2 lah ika ye. hehe. tapi arini ade jugak lah kembar aku nie, sudi teman aku buang masa. haha. mesti korg tercenggang kan. kembar? aik, bila mase lak aku ade kembar plak heee. nie ha die.




nama diberi : nur atikah bt mohd nordin (nur atiqah bt mohd hasanuddin)
jurusan : bstk (sama course)
lulusan : matrik (sama gak tapi lain matrik)
blok : BJ (sama gak BJ)
aras : bawah (sama gak)


*kesimpulan nya byk benda same lah. hehe. dia nie org 1st yg aku kenal mase aku mule2 sampai upm nie. mase perkenalkan diri tuh. memang klakar lah, sebab bile die tanye soklan mcm " ape course ape?" pastu aku jwb lah "bstk". pastu die jwb "same lah". pastu aku lak tnye die " duduk aras mana. die jwb " aras bwh" eh eh same lah. haha. kesimpulan nye bile tnye soklan jwpn die mesti "same lah". haha.



okey. aku da perkenalkan kembar aku kan. so arinie kitorg g jln2 kat mines. berCADANG nak beli kasut sukan and kasut nak g class je. haha. CADANG je lah. tapi bile smpai mines. rambang mata. sume benda nak beli. kalau ikutkan ati, nak je masuk sume kdai and beli ape2 je brg yg berkenan. haha. dan akibat dari perkara yg tidak dpt mengawal diri. aku 'over budget' okey. haish. lepas nie kne berjimat cermat lah. kne berdiet ckit. hehe.



setelah penat kaki ini meronda 1 mines tuh, perut pon mule berkeroncong menyanyikan lagu yg xberapa nak sedap nie. kitorg pon g lah mkn di sini hah. pizza hut. arini kitorg mkn mewah ckit ye. alaa bukan selalu pon kan. haha. antara gambar yg sempat diambil semasa menjamu selera ye.

antara menu kami :P


*dua2 muke penuh kegembiraan*


perut dah kenyang, duit pon dah habis. kitorg pon balik. hehe. tapi masa dalam pizza hut td, aku call mak aku. rupenye dia dekat pusrawi. kne wat laser utk batu karang. em risau pulak aku. nak balik umah tapi mak aku xbg. kata nye "xpela, umi x operate pon. just wat laser je, lgpon kak ida ade temankan umi nie. lgpon kalo tiqah balik umah. nanti xde sape nak anta balik upm." em xpela. lgpon kalo aku balik, bukan ade sape kat umah kan. tapi cdey gak sebab xdpt balik. umi sory k. xdpt balik tgk umi. please take care. u know how much i love you. take care. kalau aku ade kereta, skrg gak aku balik umah :'(
 
*nak kereta nie. kecik tapi comel*




2 comments:

  1. salam...

    bestnya makan pizza..:)

    singgah folo ur blog...***16

    ReplyDelete
  2. wslm..
    hee best..:D
    thanks ye sbb follow :D

    ReplyDelete